استخدام مسئول دفتر مسلط به آفیس و حسابداری
۱۲ خرداد ۱۳۹۶،‏ ۱۷:۳۵:۰۱
یک شرکت معتبر بازرگانی در حوزه توزیع کامپیوتر و کالاهای دیجیتال جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص و با تجربه در تهران دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز مسئول دفتر خانم تسلط کامل به مجموعه نرم افزارهای آفیس [...]
یک شرکت معتبر بازرگانی در حوزه توزیع کامپیوتر و کالاهای دیجیتال جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص و با تجربه در تهران دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز مسئول دفتر خانم تسلط کامل به مجموعه نرم افزارهای آفیس [...]

یک شرکت معتبر بازرگانی در حوزه توزیع کامپیوتر و کالاهای دیجیتال جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص و با تجربه در تهران دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیجنسیتشرایط احرازمسئول دفترخانم
  • تسلط کامل به مجموعه نرم افزارهای آفیس
  • تسلط  نسبی به مبانی حسابداری و مالیاتی
  • دارا بودن مدرک حداقل لیسانس(ترجیحا رشته حسابداری)
  • تجربه کاری مفید در زمینه منشی گری و امور اداری
  • با حداقل ۳ سال سابقه کاری مفید و مرتبط

لطفا عنوان شغلی خود را در قسمت subject ذکر کرده و به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.

درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است

تبلیغات